Warszawo, ty moja Warszawo …

11 sierpnia o godzinie 8 rano razem z grupą wyruszyłam busem do Warszawy. Podróż busem była miłym doświadczeniem; po drodze zatrzymywaliśmy się kilka razy na różnych przystankach. Jazda trwała kilka godzin. Jadąc przypatrywałam się różnym widokom za oknem. Jazda busem przebiegała spokojnie. Gdy razem z grupa dotarłam do centrum Warszawy,  zobaczyłam Pałac Kultury i Nauki – to był chyba najwyższy budynek Warszawy.

W oczy rzucały się również inne ogromne budynki. W mieście panował ożywiony ruch: mnóstwo tramwajów, autobusów i ludzi przewijających się po ulicach. Później razem z grupą udałam się do schroniska młodzieżowego. Część osób w zamieszkało w jednym pokoju, a część w innym. Zjedliśmy obiadokolację. Następnego dnia wszyscy wstaliśmy rano, zjedliśmy śniadanie, a następnie poszliśmy zwiedzać Warszawę. Przez te cztery dni zwiedzaliśmy między innymi: Pałac Kultury i Nauki, ogród przy warszawskiej bibliotece, Manufakturę Cukierników, Pałac Prezydencki, Zamek Królewski, Muzeum Powstania Warszawskiego a także Łazienki. Zobaczyliśmy również pokaz multimedialny w starym centrum miasta. Parę razy byliśmy w restauracjach np. McDonald. Byliśmy również w planetarium oraz ogromnym ZOO.

Byliśmy również na stadionie narodowym – w szatni i tym podobnych miejscach. Mnie najbardziej urzekł widok  miasta z wieży Pałacu Kultury i Nauki. Całe miasto sprawiało wrażenie niezwykłe, a ludzie wyglądali jak mrówki. W Centrum Nauki Kopernik i planetarium były różne ciekawe doświadczenia i przedmioty. Jadąc z powrotem do Nowego Targu czułam zadowolenie z wycieczki. Miło wspominam również ZOO (piranie, rekiny, papugi, szympansy i goryle) bo bardzo lubię zwierzęta. Wrażenie na mnie  robił również multimedialny pokaz fontann.

Justyna Jabłońska

img_8322-promyk-h550mw7  img_8346-promyk-h550mw7  img_8388-promyk-h550mw7  img_8447-promyk-h550mw7  20160812_090921-promyk-h550mw7  img_3303-promyk-h550mw7  img_3301-promyk-h550mw7      dsc_0226-promyk-h550mw7  img_8316-promyk-h550mw7  img_3254-promyk-h550mw7  dsc_0227-promyk-h550mw7  dsc_0237-promyk-h550mw7  img_8386-promyk-h550mw7  img_8480-promyk-h550mw7