Wycieczka do Inwałdu

W dniu 19.09.2018 wybraliśmy się wspólnie na wycieczkę do parku rozrywki w Inwałdzie. Wycieczka odbyła się w ramach projektu ,, Podróże kształcą, podróże łączą”. Oprócz naszego ośrodka w wycieczce brały udział dzieci ze szkół specjalnych w Nowym Targu i Makowie Podhalańskim. Głównymi atrakcjami wycieczki było zwiedzanie ogrodów Jana Pawła II, parku miniatur, dinolandii oraz średniowiecznej warowni. W parku miniatur mogliśmy zobaczyć miniatury budowli zarówno z naszego kraju jak i z całego świata m.in. miniaturę Wawelu, stadionu narodowego, wieży eiffla, statui wolności itp. W dinolandii podziwialiśmy prehistoryczne dinozaury, jaskinie tajemnic. W parku średniowiecznym-warowni mogliśmy zobaczyć ruchome smoki. Zwiedzaliśmy także średniowieczną warownię w której głównymi atrakcjami była wieża widokowa, zbrojownia, sala tortur. Dodatkowymi atrakcjami było kino 5d oraz Egipt horror show czyli dom strachów. Później na każdego czekał pyszny poczęstunek. Wspólnie zjedliśmy obiad na terenie parku. Wybraliśmy się także na kawę i ciastko. Całodziennemu zwiedzaniu towarzyszyła przepiękna słoneczna pogoda. Mimo całodziennego zwiedzania i lekkiego zmęczenia z uśmiechem na twarzy wróciliśmy do domu. Wycieczka była bardzo ciekawa i przyniosła nam wiele pozytywnych wrażeń.